My Photo
Name:
Location: Rogaland, Norway

Tuesday, January 17, 2006

Gourmèt kokk i sving...


Avslutter dagen med et av mine høydepunkter i min kjøkkenkarriere...Hvordan lager mann egentlig marengs?
Mann tager en helt ny stavmikser...og trykker selvfølgelig på "turbo" Hva ellers..liksom.. ? Det surra som besatt og jeg hoppende etter...på mine krykker... ;-(

*Guri,...noen kom og forbarmet seg over vaskinga,...for jeg gikk fra det hele..*
"Du mamma; ikke rør den der stavmikseren"får jeg høre. No problem; vi er nemlig uvenner!
Dritt-mikser...er dagens dype konklusjon..*fnise*

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvis noen skulle være i tvil smakte kaka godt den. Nam, nam. Hilsen mannen i huset.

17/1/06 18:44  
Anonymous Anonymous said...

Hei og hopp!
Se her ja,Kalle Kanin er på plass han:=))
Glemte å skrive til deg at jeg syns bloggen din er flott:)
Skal legge deg inn på linkelisten min så jeg lettere finner tilbake hit:)
Klem fra Jenn.

http://jenn-k.com/blog.htm

17/1/06 19:54  
Anonymous Anonymous said...

Er så kjekt å lese slike innslag, for då føler eg meg plutselig så flink på kjøkenet *haha*

22/1/06 08:00  

Post a Comment

<< Home