My Photo
Name:
Location: Rogaland, Norway

Tuesday, January 17, 2006

Oppskrift Fuskepels...

Kan jo legge denne inn her:

Den er rimelig "tung"...Startet med en tråd Funny( farge 3482) og en tråd Juvel(farge 960)..Tror det var pinne 5 eller 6 La opp 5 masker...økte 7 masker i hver side..annenhver omgang..Glattstrikk på en litt lang rundpinne...siden det blir rimelig mange masker tilslutt... :nikke:Når "pelsen" ble lang nok....Avsluttet jeg med 4 riller (8 rader rettstrikk) Felte løst av...Festet tråder..Husker ikke hvor mange nøster jeg brukte, men det avhenger jo av hvor stor mann vil ha den...da *fnise*
(Mulig at disse fargenr. er utgått; brukte nemlig et gammel-gammelt garn...jeg hadde liggende..)

Øøøøhhh...ja,det hender at jeg bruker av mitt "lille"garnlager...*hysterisk nikking*

Skulle egentlig børstes litt opp først,...men det hadde jeg ikke gjordt før jeg tok bildet...da

0 Comments:

Post a Comment

<< Home